sobota 6. října 2012

Válka bot

Zdravím z Prahy.
Bojovka level 100. Mám pocit, že kdykoliv potřebuji boty a mám na ně jednoduché požadavky...žádné takové neexistují. Chápejte: černé, elegantní ke kabátu-ale takové které neurazí třeba i pro volný čas a hlavně bez podpatku. A trošičku hřející. Není nic záživnějšího, než cesta s cestovní taškou, přeplněnou kabelkou a na nohou podpatky. A jako bonus městské kostky. Kdyby jste měly nějaký tip, kde je možné něco přibližujícího se mým požadavkům sehnat..budu vám vděčná. :) Všude vidím pouze semišové poloněco, do čeho seshora i všemi stranami poteče voda a při nejbližší příležitosti se rozlepí. Podzimní/zimní obuv. A prodavačka na kase vám s úsměvem oznámí "ale tato obuv není určená do vlhkého počasí"...tak  mám chodit v gumákách? Proč ji sakra prodáváte jako podzimní a zimní? Plus minimálně 3-4cm podpatek pro šťastnější cesty. Ale dost už o botách.

Hned co jsem přijela na byt a cestou jsem stihla ještě něco nakoupit, jsem se vrhla na pečení. Nenapadlo mě nic jiného než apple pie. Pravda, mám raději hruškový pie, ale u přítele bych s ním asi moc nepochodila. Tady jsou všichni rozmazleni na standardu kaváren a prostě Starbucks občerstvení. Proč jíst doma, když můžeme jít ven. Takže neočekávám uznání za domácí pokus. Ale! Povedl se a kdyby nic, tak zbude pro mě. :)  






1 komentář:

  1. Mňam, ten dortík!
    Tip na botky....no taky bych se potřebovala zeptat. Nenávidím kupování bot. Nic mi nesedí nebo se v tom nedá chodit:-D

    OdpovědětVymazat