sobota 19. října 2013

Interbeauty podzim 2013

Zase Praha.:) Tentokrát jsem jela se spolužačkami na Interbeauty. Jako každý rok, kosmetický veletrh. Jely jsme "soukromnice" místo školy. Na bytě jsem měla plno, tak jsme přespaly na Flóře u kamarádky mé spolužačky. Vlastně téměř všechny z jednoho kraje. :) 
Po příjezdu nás čekala Barunka, která je v pražské dopravě znalejší než já. A to jsem tam každou chvíli. Většinou chodím všude pěšky, nebo s přítelem autem. Na veletrhu je narváno. Za tři hodinky mizíme pryč. Koupila jsem jen vosky do aromalampy jako dárek pro spolubydlící. Pár tubiček třpytek na nehty, nějaký lak a mističku na barvu. Chudý nákup. Ale skrz desítky lidí chovajících se jako zvířata mě opět přešla chuť nakupovat. 
Trochu jsme prošmejdili obchody v centru a večer kolem jedenácté jsme se vydaly do Retra. Upřímně jsem byla tak vyřízená z brzkého vstávání kvůli cestě na vlak do Olomouce, abych stihla Regio do Prahy..že jsem v Retru úplně odpadla a odklidila se do nějaké lounge. Byla jsem tak moc unevená, že i ta hudba plná decibelů, které cloumaly tělem mi dělala zle. Konečně na bytě. Holky pobrukují melodie, plné euforie probírají zážitky a tanečníky z dnešní noci a já se choulím ke spánku.
Druhý den ráno rychlá snídaně u Václaváku, procházka po obchodech a kolem poledne děvčata odjíždí zpátky na Moravu. Já v Praze ale ještě chvíli zůstávám a čekám na přítele.











Žádné komentáře:

Okomentovat