pátek 7. března 2014

Nuxe ... zlato pro kůži

Nebude tu dnes řeč o ničem jiném, než o Nuxe Huile Prodigieuse Multi Purpose Dry Oil. Tohoto super pomocníka jsem poznala v Británii a jeho popularita začíná nabírat na síle i u nás. Zatím jsem jej hlavně viděla na reklamních polepech lékáren, kde jsou k sehnání mimo jiné i krémy a balzámy.

Nuxe jsem začala používat pouze na pleť obličeje a na noc. Ráno je pleť hedvábně jemná a vyživená. Má poměrně dost výraznou pro mě momentálně nepopsatelnou vůni, která mi občas při bolesti hlavy nedělá nejlépe. Zkoušela jsem jej použít i na nohy a ruce, kdy kůže dostane krásný shimmer a zdravý odlesk pleti. Ale je mi líto jej při jeho cenové hladině používat na tělo kvůli množství.
Opravdu rychle se vstřebává a dokáže udělat lepší efekt, než kde jaký krém. Co se týče aplikace na pleť, nemusíte se bát, protože nezanechává žádný mastný pocit. Na pečlivě vyčištěnou a jemně vlhkou pleť, stačí opravdu jen pár kapek..skvěle se nanáší! 




Žádné komentáře:

Okomentovat