sobota 21. března 2015

Meeting

Včera jsem byla na návštěvě v Moravskoslezském kraji za holkama. Od konce střední jsem je neviděla, možná déle. Bylo to pro mě jako elixír na duši. Moc mě mrzí, že všechny holky jsou tak daleko. Ale bylo to fajn. Měla jsem nutnou potřebu bavit se s někým mého věku. Předchozí půl rok jsem byla neustále v práci, kde hlavní klientela byla 50+. A poslední dny jsem většinu času v salonu. A musím říct, že cítím jak poslední měsíce stárnu a přicházím o ten pubertální ráz. Jako vážně.
Čím víc jsem s dospělými a hlavně s paní nájemní, ubývá mi energie i odchází dobrá nálada. Včera jsem zase dostala výstup za to, že jsem nechtěla řešit problémy s vodou, když jsem se byla bavit se spolužačkami 120km daleko. Hlavně týden předem oznámeno, že jedu v pátek pryč. Já ale nejsem správce a majitel objektu, taky jsem za to zaplatila. Za tyhle režijní věci ručí někdo jiný, do té doby než třeba něco rozbiju-pak je odpovědnost a zajištění pochopitelně na mě. Tyhle věci se mě jako třetí osoby netýkají. Achjo. Jak dlouho to ještě bude trvat, než budu mít klid. V následujícím týdnu budu mít schválený provoz. Tak jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet.
Ale zpátky do hornického kraje. :) Byl to skvělý večer. Přijela jsem domů dnes v 7 ráno. Moc ráda jsem všechny viděla. Prošly jsme spoustu barů a dokonce si zatančily a hlavně! jsem potkala spoustu známých ze školních let. Páni, to zní jako bych chodila do školy před deseti lety.


Žádné komentáře:

Okomentovat