neděle 3. ledna 2016

Happy New Year

  Asi bych všem měla v první řade popřát krásný nový rok 2016.
Nikdy jsem si žádná předsevzetí nedávala a letos tomu nebude jinak. Proč si kazit začátek roku tím, že něco nesplním už v prvním týdnu. Znám se. A hubnout? Jen co začne být hezky a dorazí ke mě jarní nálada, chytne mě nová energie a půjde to postupně samo.
Minulý rok byl neskutečný kolotoč. Hlavně tedy jeho první čtvrtletí. Měla jsem pocit, že vše se děje tak neskutečně rychle.. Druhé čtvrtletí bylo o něco příjemnější. Začala jsem pracovat v hospodě, jejíž existence začala jistým způsobem záviset na mě samotné. Zábava, práce a posilovna v jednom. Neskutečně mě to bavilo, poznala jsou spoustu nových lidí a zažila spoustu akcí. V červenci jsem otevřela nové kosmetické studio. Kdo četl starší příspěvky, tak ví. Měla jsem vše nachystané do měsíce, ale vzhledem k práci a dodávání si nové kuráže jsem si dala s otevřením načas a přenechala otevření na letní měsíc. A vyplatilo se. :)
Rok 2015 byl razantní, plný lekcí a změn. Dříve bych řekla, že tento rok bych nepotřebovala zažít... ale jak to tak bývá vstoupí vám někdo do života a ať se stalo co se stalo...nejlepší rok.



Žádné komentáře:

Okomentovat