pátek 12. února 2016

Valentýn s otazníkem

Krásné odpoledne.
Valentýn se neodmyslitelně blíží a já si jim stále nejsem jistá a samozřejmě nic pro svou drahou polovičku, kromě láskyplných citů přichystané nemám. Hlas uvnitř mi říká, že to stejně není náš svátek a čiší z něj jednoznačně americký duch. A mé druhé já se zase tetelí blahem, jelikož letos mám možnost tento svátek v opojné zamilované euforii s kým a důvod proč slavit.
Jen mě děsí ta všude se valící lavina "valentýnský dárek". Dárky v tří, nebo čtyřmístných hodnotách?
Pro ženu mi výběr dárku připadá jednoduchý, kdy květina zaručeně vykouzlí úsměv na rtech. Ale co pro muže?
Pokud jste vyhrála ve Sportce, máte vystaráno. Prostě mu kupte jeho vysněné Audi, Bmw, Jaguára...pokud nejste manželé, za to by si vás měl na místě vzít za ženu. Nebo zjistíte co je zač a plný nadšení z nové lásky ujede. Takže..netankovat plnou, nebo klíčky až po svatbě!
Valentýn mi začíná připomínat Vánoce. Dva nucené svátky s nátlakem obchodních řetězců  s vykřičníkovým nakupujte, kupujte!
 Nechci napsat odbít.. Má to být přece svátek všech zamilovaných ne? Nakonec proč si dávat drahé dárky, když ten největší dar přece máte..vás dva a to, že se máte.





Žádné komentáře:

Okomentovat