středa 9. března 2016

Spring Wishlist

Je plný kosmetiky. Nečekané od vizážistky co?
Jsem ve fázi utéct do vlastního bydlení a od léta jsem započala fázi likvidace zbytečností. Přesněji řečeno, zbytečné kousky nábytku, oblečení, kosmetiky...odnosit, vyhodit, spotřebovat. Taková malá ukázka z života kosmetičky. Všude,..ale tím myslím opravdu všude najdete vzorečky, miniaturky kosmetických přípravků a hlavně těch k ničemu (pro starší 40+), trošku mimo mísu v mém věku. Hromady "no name" tužek na oči a rty pochmurné kvality, nepoužitelné barvy - chápejte jako snadné a levné dárky od firem. A já jsem člověk, který z nich měl radost, kterému je líto tyto věci vyhodit. Na prodej se nehodí a kamarádky neosloví.  A po nějakém tom roce vzniká skladiště.
Úspěšně jsem vynesla tři koše a hromadu krabic do popelnice. Mimochodem...schovávám si prázdné flakónky od parfémů...k čemu proboha? Máte to tak také někdo? Některé jsou opravdu umělecké kousky na kterých se designéři vyřádili. Pravda, většinou si oblíbím parfém a ten pak přestanou vyrábět, tak si chodím při špatné náladě přičichnout k flakónku pro navození harmonického klidu. Zajímavé co vůně dělají s psychikou/náladou.
Teď jsem si řekla, že až se zbavím zbytečností, pořídím si jednou !konečně! kvalitní kosmetiku, která mě bude bavit a bude pro mě každý den speciálním díky tomu, že se jí budu moci nalíčit.



Ale teď k věci.
Rtěnka od MAC v tmavším studeném růžovo tělovém odstínu. Sen. Na denní nošení ideální. A elegantní.
Tužka na rty MAC v odstínu Soar. Má vysněná.
Mac Studio Sculpt Concealer... korektor - a vůbec nevím v jakém odstínu bude ten správný.
Beauty Blender - protože to je takové "must have" a všichni jej vychvalují do nebes.
NYX Matte Lipstick - matná rtěnka. V odstínu jak jinak než Prague.
Benefit Hoola Bronzer - přijde mi že má dokonalý odstín pro pleť v létě i v zimě.
Moschino parfémy - Happy Fizz, Funny, I love love.... nevím který. Moschino miluji a jejich svěží toaletní vody. Ovocné, sladké, svěží, hravé.. to je moje.
Štětce Zoeva (zleva) - Silk Finish, Luxe Sheer Cheeke, Concealer Buffer, Detail Liner, Soft Paint Liner, Luxe Grand Powder, Luxe highliting..  Koukala jsem i na nějaké jejich kolekce, ale nedokáži si vybrat. Proto jsem si zatím vybrala jednotlivé štětce, u kterých vím, že je 100% upotřebím a žádný nebude takový ten ležák na poličce.


1 komentář: