čtvrtek 11. února 2016

Lazy mornings

Dnes nemůžu napsat, že bych se probudila do nádherného dne. Sluníčko nesvítí a venku už druhým dnem vládne sychravé počasí. To na dobré náladě moc nepřidává. Obracím se v posteli a tisknu se do peřin. Přála bych si aby mě vzbudily sluneční paprsky a venku bylo jaro v plném proudu. Mít za oknem několik barvami zářících narcisů a hyacintů, jejichž vůně by se linula celým pokojem. Zdroj mé energie. Jsem tak trochu květinový maniak. Kdyby jen květinový. Drží se mě to celé roky. Přítel mě vždy strategicky provádí obchody jinou cestou, hlavně se nesmím dostat ke květinářství. Vydržím se hladově koukat celé minuty a s chutí bych nakoupila celý stánek. Hlavně nevidět ceduli "přijmeme floristku". Znamenalo by to několika minutové hlasité polemizování, proč jsem nešla studovat floristiku. 
Tento týden je zvláštní. Ve výsledku na něm nic odlišného nebo speciálního není. Jen je pomalý a bez náplně. Kéž bych měla svůj salon v místě bydliště, zalezla bych si každé ráno, kdy nemám objednávky za svůj bílý stůl a zabavila se vytvářením a trénováním nových designů. Ale to dojíždění mě unavuje a zabere spoustu času a energie. Když už se odhodlám vyrazit, než dorazím na místo, je mé nadšení a inspirace pryč. Achjo. Jsem složitý člověk. Sama bych na sebe občas potřebovala manuál. "Jak být happy a svěží 24hod. denně."







Žádné komentáře:

Okomentovat