neděle 20. března 2016

Se mnou v kuchyni

Pečící mánie. Závislák na sacherech a poslední dva roky na cheesecakes. Škoda, že zrovna nemůžu dohledat fotky mého prvního cheesecake z léta 2015. Se sachry jsem začínala z "krabice" a pak postupně strach opadal, že jsem si troufla na vlastní těsto. Více méně dezert, na kterém se nedá co zkazit. A jestli se bojíte přelévání čokoládou, i když to dopadne nevzhledně-chutnat to bude skvěle. A stává se to i po letech praxe. 
Tady pár ukázek z předchozích dob. Mimo jiné taky miluji hutné muffiny bez krémů, brownies, dýňový koláč, nebo čokoládovo-kokosovou buchtu před podáváním prolitou rumem! Asi jediná forma, kdy mi rum nevadí. 

Apple pie. A ještě lepší s hruškami! Mřížka není třeba, stačí vyválet plát těsta a okraje zatáhnout. Uprostřed udelat pár řezů a je to. Pamatujete na původní Sněhurku od Disney? To byl apple pie!

Pavlova. Osobně mám ale raději menší kousky. A ne vždy se mi podaří vyšlehat strukturu tak, aby mi držela do výšky. Většinou skončí plackou a s pěkně nazlátlou barvou.


Sacher s přízdobou-jahody, vlašské oříšky, čokoládové drobení a třešně koktejlky.

Mini cheesecake s třešňovým přelivem a mátou. 

Starší pokus o Sacher. Čokoládové květy z šablony.

Mini cheesecakes s borůvkami.

Jahodový cheesecake. Jahody potřené želatinou, aby se zabránilo oschnutí.

Sacher III. 

Žádné komentáře:

Okomentovat